Brutal baralla la que es va viure ahir al vespre en un gimnàs de Reus. Segons avança, ElCaso.cat, diversos testimonis alertaven al 112 al voltant de les 21h del vespre, d’una brutal baralla amb diverses persones implicades al nou gimnàs que ha obert fa poc al centre Comercial La Fira.
Quan els efectius policials van arribar al lloc dels fets, van poder identificar a tres individus, dos dels quals són germans i que van ser els responsables de l’inici de l’enfrontament. Tot i els cops de puny i els cops amb un pal, no va haver-hi persones ferides i els Mossos no van realitzar cap detenció.
El gimnàs que va obrir al desembre, ho va fer amb una campanya de màrqueting molt potent amb l’objectiu d’arribar al seu públic objectiu regalant entrades gratuïtes a l’equipament. Així doncs, una de les hipòtesis podria ser el gran nombre d’usuaris i usuàries que utilitzen les instal·lacions, fet que produeix una llarga espera per poder utilitzar les màquines.
Per la seva banda, l’empresa que gestiona el gimnàs al centre comercial ha obert una investigació per saber que va passar i poder fer fora als responsables d’aquests fets.