La nova ruta gastronòmica TasTum Cambrils ha tingut un èxit aclaparador durant els tres primers dijous de funcionament. Els restaurants participants han servit una mitjana de 70 tapes cadascun cada jornada i la xifra va pujant setmana rere setmana, a mesura que la campanya es va consolidant.
Els 9 establiments participants coincideixen a dir que l’èxit i acollida per part del públic ha estat molt positiu i sorprenent i que han reactivat els vespres dels dijous als seus restaurants, que ara omplen amb la clientela “Tastum”. Donat que els resultats han estat tan evidents en tan sols tres setmanes de funcionament, passat Setmana Santa l’organització haurà d’ampliar la participació de nous establiments que es volen sumar a la iniciativa.
Carles Antonio, representant de Raventós Codorniu, patrocinador de la campanya, ha assegurat que mai havia vist una acollida i un cas d’èxit tan clar en altres destinacions on també es fa la mateixa iniciativa i ha explicat que la clau de tot plegat ha estat l’actitud i el compromís del sector de restauració cambrilenc i la qualitat de les seves propostes gastronòmiques.
Angel Pérez, del restaurant El Pòsit, ha afirmat que estan molt contents amb el resultat que estan tenint fins ara perquè han detectat que, a banda de servir una mitjana de 70 platillos cada setmana, també estan rebent nous clients que coneixen el seu establiment per la promoció Tastum, però que després es queden a sopar perquè s’hi senten a gust.
TasTum Cambrils es va presentar el passat 22 de febrer amb un acte que va comptar amb la participació de l’alcalde, Alfredo Clúa, i la regidora de Turisme, Camí Mendoza. La nova ruta gastronòmica ofereix tots els dijous de l’any (exceptuant els mesos d’estiu i Nadal) un tardeo gastronòmic amb una promoció de Platillo + copa vi/cava per 6€. Les propostes gastronòmiques setmanals i tota l’actualitat es pot seguir al perfil de Facebook i Instagram @tastumcambrils.