Sandra Guaita proposa una App de resposta ràpida per a incidències als barris

Avatar photo

La candidata del PSC a l'alcaldia de Reus proposa aquesta aplicació junt amb una brigada d'intervenció ràpida, per donar resposta a la ciutadania en menys de 24 hores

El PSC Reus ha presentat aquest matí una aplicació mòbil que permetrà a la ciutadania denunciar qualsevol desperfecte de la via pública, com ara un banc trencat, una fanal en mal estat, voreres trencades, etc. “Aquesta és una iniciativa que demostra, un cop més, l’interès per escoltar els reusencs i les reusenques, tenir-los en compte i actuar allà on reclamin”, apunta la candidata del PSC a l’alcaldia de Reus, Sandra Guaita, qui remarca que “amb l’aplicació escoltarem la ciutadania i amb la brigada d’intervenció ràpida solucionarem una de les preocupacions dels nostres ciutadans, que és l’estat dels nostres carrers”. A través de l’app la ciutadania enviarà directament a l’Ajuntament la incidència i des de la regidoria corresponent s’enviarà un missatge al denunciant en 24 hores perquè pugui seguir l’estat i la solució de la seva demanda a través de l’app. “Aquesta aplicació serà d’un ús molt senzill perquè tothom la pugui fer servir i, a més, per tal d’evitar l’escletxa digital, mantindrem i potenciarem els canals que ja es fan servir ara com és la trucada telefònica o el correu electrònic”, ha matisat Guaita.

“El veïnat reivindica sovint diverses actuacions al seu barri, però aquesta no arriben mai o triguen massa temps. Amb aquesta aplicació ens podran fer arribar la incidència en el mateix moment que la vegin i rebran una resposta immediata”, detalla Guaita. Tal com ha detallat l’alcaldable socialista, qui afegeix que una vegada s’hagi arranjat el problema, l’Ajuntament contactarà amb la persona denunciant per tal de comprovar que s’ha arreglat correctament i faci una valoració de la gestió.

La candidata del PSC ha afirmat que aquesta proposta és fruit de les demandes que li han fet les persones dels barris quan hi ha anat de visita. Guaita ha destacat que “amb aquesta proposta donarem una resposta ràpida a les demandes ciutadanes, treballant així en el primer eix per transformar la ciutat, les persones, i també aplicarem el concepte smart a la ciutat, ja que a partir de la innovació millorarem el dia a dia de la ciutadania”.

A preguntes dels periodistes ha afirmat que el temps de solució efectiva a aquestes incidències dependrà de cada cas, però que la resposta no es demoraria mai més de 24 hores. Preguntada per les propostes per a combatre l’incivisme (de les quals deriven en molts casos les petites incidències) ha declarat que les desgranarà en la seva intervenció sobre seguretat ciutadana, que oferirà properament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El ChatGPT arriba a la Universitat Rovira i Virgili

Notícia següent

Els museus del Govern assoleixen xifres de visitants prèvies a la pandèmia

Notícies relacionades