Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

El SADI de Cambrils ofereix reforç escolar gratuït gràcies a la Fundació Pere Tarrés

Avatar photo
Durant el primer trimestre, un total de 25 infants i joves s’han beneficiat d’aquest suport educatiu gratuït
Reforç gratuït al SADI de Cambrils

El Servei d’Atenció a la Infància i l’Adolescència en Risc de Cambrils (SADI), gestionat per la Fundació Pere Tarrés en el marc de la prestació de Serveis Socials de l’Ajuntament de Cambrils, ha impulsat aquest curs un recurs de reforç escolar gratuït gràcies al suport de la mateixa Fundació Pere Tarrés.

Aquest servei es duu a terme de dilluns a dijous, de 18 h a 19 h, i ha tingut una gran acollida entre les famílies i els infants que hi participen. Durant el primer trimestre, un total de 25 infants i joves s’han beneficiat d’aquest recurs, que estarà disponible fins a final de curs.

A través d’aquest suport educatiu, els infants han pogut reforçar aquelles matèries que els resulten més difícils i adquirir hàbits d’estudi, amb l’acompanyament i orientació del programa. Les famílies han expressat la seva satisfacció amb aquesta iniciativa, destacant-ne l’impacte positiu en l’aprenentatge i motivació dels seus fills i filles.

El SADI ha volgut agrair a la Fundació Pere Tarrés el suport per fer possible aquest recurs, que contribueix directament al benestar i al desenvolupament educatiu dels infants i joves de Cambrils.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
pluja-tempesta-ciutat

Dimecres amb pluges a gairebé tot Catalunya, especialment a la tarda

Notícia següent
Taula Habitatge Solsona

Solsona té 460 habitatges buits que busca rehabilitar per oferir alternatives

Notícies relacionades