Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Teresa Pallarès demana un cara cara amb Sandra Guaita

Avatar photo

La candidata de Junts ha demanat confrontar, amb la candidata socialista, dos projectes de ciutat que considera diametralment oposats.

L’alcaldable de Junts per Reus, Teresa Pallarès, ha demanat aquest matí un debat cara a cara amb la candidata del PSC, Sandra Guaita, després del primer debat de caps de llista, que va celebrar-se ahir al vespre i on “els reusencs i reusenques van poder constatar que aquests dos partits representen dos models de ciutats clarament oposats”.

“La ciutadania ha de tenir la possibilitat de conèixer en un debat, serè i constructiu, la contraposició dels dos projectes. El PSC vol posar fi a un model de ciutat d’èxit, que lidera Junts per Reus”, ha afirmat en una atenció als mitjans de comunicació a la plaça Mercadal.

Pallarès ha explicat que “està convençuda de la gran feina que hem fet en els últims anys”: en atenció a les persones, en incentivar l’activitat econòmica, en impulsar el comerç, en potenciar la cultura o en defensar la llengua i el país.

“I ara volem anar més lluny, per tenir una ciutat més forta i amb més projecció”, ha assenyalat. En aquest sentit, ha fet referència a tirar endavant “una ambiciosa transformació urbanística, oferir més i millors serveis a la ciutadania i enfortir l’economia reusenca, sempre de la mà d’una gestió rigorosa i solvent”.

MÀ ESTESA A NOEMÍ LLAURADÓ

A pregunta de LA CIUTAT, sobre si el projecte de Noemí Llauradó i Esquerra Republicana s’acostava més al seu o al dels socialistes, Pallarès ha considerat que, obviament, el de Llauradó és un projecte amb moltes coincidències amb el de Junts, i moltes actuacions iniciades conjuntament, després d’uns anys del que considera ‘un bon govern conjunt’.

La candidata de Junts canviant impressions amb la gent del carrer

La cap de llista de Junts per Reus ha anunciat que el seu equip de campanya es posarà en contacte amb la candidatura del PSC per a l’organització del debat.

Fonts del PSC reusenc, consultades per LA CIUTAT, han explicat que no han rebut cap comunicació fins ben passat migdia i que l’equip de campanya de Guaita l’ha de valorar i ja ens faran saber la resposta.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Ramon Ferré: ”Tenim la garantia de la feina feta i això ens dona molta credibilitat”

Notícia següent

Ordino renova la xarxa de marquesines del bus parroquial

Notícies relacionades