Reus es reuneix amb entitats bancàries de la ciutat per impulsar mesures per garantir l’atenció a les persones grans

Avatar photo

Els representants del Govern de Reus han reclamat mesures que permetin especialment a la gent gran disposar de serveis bancaris adaptats a les seves necessitats

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha presidit aquest dilluns, 14 de març una reunió amb representants d’entitats financeres amb oficina a Reus per traslladar-los el compromís municipal de defensa de la inclusió financera i bancària de la gent gran a Reus. La reunió també ha comptat amb la presència de la vicealcaldessa, Noemí Llauradó; la regidora d’Hisenda, Mariluz Caballero; i el regidor d’Empresa i Ocupació, Carles Prats, així com de representants de Cajamar, Bankinter, Santander, Caixabank, Ibercaja, BBVA i Banc Sabadell

Durant la trobada, que ha tingut lloc al palau municipal, els representants del Govern de Reus han reclamat mesures que permetin especialment a la gent gran disposar de serveis bancaris adaptats a les seves necessitats. S’ha demanat l’adaptació horària de l’atenció al públic de les oficines, el manteniment de caixers automàtics i que es garanteixi la cobertura a aquelles zones de la ciutat més allunyades del centre i que no disposen de serveis bancaris. Per la seva part, els representants de les entitats, entenent la complexitat de la situació, han mostrat en tot moment bona predisposició i plena voluntat de col·laborar per trobar-hi solucions, entre elles l’àmplia horària que ja estan implementant.

Els representants del Govern de Reus també s’han compromès a que l’Ajuntament estudiarà l’impuls d’accions de formació i informació complementàries a les que ja fan les entitats financeres, adreçades a la gent gran.

La reunió, fruit de l’acord del Ple de l’Ajuntament del passat 18 de gener, ha servit per recordar a les entitats bancàries la necessitat de complir al protocol presentat per les pròpies entitats el passat 21 de febrer, i que inclou un decàleg de mesures per garantir l’atenció de les persones grans.

Representants de l’Ajuntament i de les entitats s’han citat a properes reunions per fer seguiment de l’evolució dels serveis a la ciutat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Barcelona Catalonia fa 15 anys i ho celebra assistint a la fira immobiliària MIPIM

Notícia següent

Cervera obre un procés participatiu per posar el nom Magdalena de Montclar a un espai públic

Notícies relacionades