Divendres, 17 de gener de 2025
És notícia

La discoteca ‘SoldeNit’ tornarà a obrir portes a Reus

Avatar photo

Un dels locals que va ser referència de l’oci nocturn a la capital del Baix Camp obrirà portes pròximament. Es tracta de ‘SoldeNit’ situat al número 14 del Raval de Robuster. Es tracta d’una casa de 1.500 metres quadrats i 4 plantes. Tot i que no se sap la data oficial d’obertura, fonts de la mateixa discoteca han publicat a les xarxes socials un missatge: ”Tornem a casa”

La discoteca ‘SoldeNit’ va tancar l’any 2019

El grup empresarial BFree Group va decidir abaixar la persiana de la mítica sala de festes el febrer del 2019. Un temps d’incertesa on l’afluència de públic havia disminuït va fer prendre una decisió a l’empresa: traspassar el negoci. Així doncs, ‘SoldeNit’ tancava portes després de 10 anys de ball i festa a Reus.

Mesos després del tancament, a l’octubre del mateix any, el ‘SoldeNit’ reobria portes amb una nova gerència i sota el nom ‘Shukha club’.

L’any 2011 l’Ajuntament de Reus va obligar a tancar la discoteca

Tot i que la discoteca va ser inaugurada l’any 2009, dos anys després, l’Ajuntament de Reus obligava mitjançant decret, el tancament de la discoteca fins que no obtingués la llicència corresponent.

Segons apuntaven des de l’Ajuntament, molts veïns es van queixar perquè la discoteca no respectava el soroll i l’horari. Finalment, la sala de festes va aconseguir els permisos corresponents per poder obrir amb normalitat. Això sí, ho feia amb una regulació d’aforament i horari.

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Soldenit • Reus (@soldenit_reus)

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

PSC i PSOE aposten pel ‘diàleg’ com a única garantia de progrés a Catalunya

Notícia següent

Sorteig de l’ordre d’actuació de les colles de la Diada del Mercadal 2023

Notícies relacionades