Dilluns, 23 de juny de 2025
És notícia

Un home amenaça amb un punxó un home i fereix a un altre amb una ampolla, en una discoteca de Reus

Avatar photo
L’agressió amb ampolla va ser al porter del local i va patir una important pèrdua de sang
Guardia Urbana Reus.

Aquest dissabte de matinada, una baralla a l’exterior d’una discoteca situada al carrer de l’Hospital de Reus, ha marcat la nit  a la localitat. Al voltant de les 2:30 h, un grup de persones es va enfrontar violentament davant del local d’oci, provocant una situació que va cridar l’atenció d’un agent de la Guàrdia Urbana que patrullava la zona.

L’incident va esclatar quan un dels porters del local va ser colpejat al cap amb una ampolla. La força de l’impacte va causar una ferida profunda, amb una important pèrdua de sang.

L’agent, davant de la gravetat de la situació, va demanar reforços policials i una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Els sanitaris van oferir assistència mèdica al lloc dels fets, estabilitzant el porter abans de traslladar-lo a l’Hospital Sant Joan de Reus.

Mentrestant, els agents de la Guàrdia Urbana van iniciar la recollida de testimonis entre els presents a l’incident. Alguns d’ells van poder aportar una descripció detallada del suposat agressor, que va ser arrestat. De fet, i segons ha informat el Diari de Tarragona, tota la discussió hauria començat quan l’arrestat hauria amenaçat un home amb un punxó, per motius que, a hores d’ara, es desconeixen. Per aquests fets el porter va intervenir, i va ser quan va resultar ferit.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Atemptat contra Miguel Uribe, senador i precandidat presidencial de Colòmbia

Notícia següent
Taxa

L’Ajuntament de Barcelona aprova un nou paquet de 27 mesures amb 11,64 milions procedents de l’impost turístic

Notícies relacionades