Categories: Reus

Els Bons Reus deixen un impacte econòmic a la ciutat de 761.921 euros

761.921 euros ha estat l’impacte econòmic de l’edició Bons Reus Primavera corresponents a una injecció econòmica municipal de 200.000 euros. La campanya, inclosa en el Pla de Reactivació Econòmica i Social impulsada per l’Ajuntament de Reus, ha multiplicat per 3,8 la inversió feta.

L’emissió de la primera campanya de Bons Reus d’enguany va començar el 17 de maig passat esgotant-se en poc més de 24 hores i anava destinada a totes les persones compradores a la nostra ciutat, suposant al mateix temps un benefici directe per als més de 450 establiments reusencs adherits als Bons.

La regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha valorat molt positivament aquesta campanya i ha manifestat la seva «satisfacció pels, un cop més, indubtables beneficis obtinguts tant pels compradors com pels establiments adherits» atès que «s’ha multiplicat per 3,8 la inversió de l’Ajuntament, revertint en impacte econòmic directe als establiments adherits”. La mitjana de despesa per cada bo de 5 euros ha estat de 19,04 euros. I, pel que fa als sectors, el percentatge de bons utilitzats, en un 21 %, es concentra en la moda, que tenia el 15,2 % d’establiments adherits.

La campanya ha inclòs 451 establiments adherits, entre comerços, serveis, alimentació i restauració. Quant a la utilització dels bons, segons les tipologies dels establiments, destaquem el sector moda amb un 21%. Tot darrera la perruqueria i estètica amb un 8,8 %, seguit del sector de la restauració amb un 8,4 % i l’alimentació amb un 8,3 %

Pel que fa a les procedències de les persones que han gaudit  dels Bons, un 80,27%, que suposa la gran majoria, són ciutadans de Reus. La resta procedien de Tarragona (1,34%) i Cambrils (1,42%), en percentatges inferiors.

Destacar d’aquesta primera campanya de bons, el seu elevat ús, és a dir, pocs dels 40.000 han caducat i s’han utilitzat el 95 % de la totalitat dels Bons, això demostra que cada cop està més ben posicionada tant a nivell de ciutat com  de les poblacions de l‘entorn i tenint una gran acollida per part de tots els sectors.

De cara al 2021 l’Ajuntament te prevista l’emissió de dues campanyes més de Bons Reus, la següent seria de cara al setembre amb l’arribada de la tardor i la tercera llindant amb la Campanya de Nadal.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

El CV Sant Pere i Sant Pau torna a ser de primera divisió

El Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau ha aconseguit el seu objectiu més esperat:…

4 hores fa

Vilalta: “ERC és la garantia de la defensa dels nostres municipis, de que tinguin oportunitats per a tothom”

Esquerra Republicana de Catalunya ha celebrat aquest matí, a la sala del Teatre d’Artesa de…

4 hores fa

Illa: “Catalunya està millor que fa uns anys en matèria de convivència”

El candidat del PSC a les eleccions del 12-M, Salvador Illa, s'ha mostrat favorable a…

5 hores fa

Mor una persona atropellada per un tren ple de passatgers

Una persona ha perdut la vida aquest dissabte després de ser atropellada per un tren…

5 hores fa

Fitch Ratings confirma la nota d’Andorra en A- amb perspectiva estable

L’agència d’avaluació Fitch Ratings ha publicat aquest divendres a la nit el ràting d’Andorra i…

5 hores fa

Jeannine Abella (Junts): “liderarem un pacte nacional per l’agricultura”

La cap de llista de Junts + Puigdemont per Catalunya a Lleida, Pirineu i l'Aran,…

5 hores fa

Esta web utiliza cookies.