Dimarts, 18 de febrer de 2025
És notícia

El Club Tennis Reus Monterols acollirà la fase de grups del Campionat d’Espanya Absolut Femení de 2a Categoria

Avatar photo

El Club Tennis Reus Monterols acollirà aquest cap de setmana la fase de grups del Campionat d’Espanya Absolut Femení per Equips de 2a categoria.

L’esdeveniment reuneix els millors equips nacionals de la categoria femenina de segona divisió, on l’equip del Monterols s’enfrontarà aquest dissabte a l’equip murcià MDZ T.C. a partir de les 10 del matí. D’altra banda, el C. Tennis Tarragona s’enfrontarà al C.N. Sant Andreu. Els guanyadors es trobaran diumenge al matí per disputar la final de la fase d’equips.

El Club Tennis Reus Monterols convida a tots els amants del tennis i a la comunitat esportiva en general a unir-se a aquesta celebració del talent i la dedicació al tennis en un entorn inspirador i acollidor.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Molins de Rei proposa activitats per la Setmana del Llibre en Català

Notícia següent

El Govern d’Andorra adjudica les obres per ampliar la gossera oficial

Notícies relacionades