L’Aeroport de Reus supera la xifra total de vols de l’any passat

Avatar photo
Durant els primers nou mesos de l’any ha augmentat la xifra de passatgers en un 14,9%, unes xifres que responen a l’increment de viatges oferts
Aeroport_Reus

L’Aeroport de Reus ha superat a l’acumulat fins al setembre la xifra de passatgers de l’any 2023, quan se’n va registrar un total d’1.045.419. Aix铆, durant els primers nou mesos de l’any s’ha arribat a un total d’1.049.285 passatgers, un 14,9% m茅s que els mateixos mesos de l’any passat. L’aeroport ha registrat durant aquest mes de setembre 179.592 passatgers, un 8,3% m茅s en comparaci贸 del mateix per铆ode de l’any passat.

D’altra banda, amb els 2.150 moviments operats durant el mes de setembre, l’aeroport arriba al setembre fins a les 17.868 operacions, un 10,7% m茅s en relaci贸 amb els mateixos mesos de l’any passat.

Aeroports d’Aena a Catalunya

Pel que fa a la resta de la xarxa d’Aena a Catalunya, l’Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat ha arribat al setembre a 5.061.870 passatgers i 31.683 operacions. Per part seva, l’Aeroport de Girona-Costa Brava ha registrat 305.065 viatges i 2.835 moviments d’aeronaus. Finalment, l’Aeroport de Sabadell ha gestionat 4.694 enlairaments i aterratges i un total de 465 passatgers.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

Not铆cia anterior

Arriba el 20猫 Guant, el Festival de Teatre de Titelles de Valls

Not铆cia seg眉ent

Reus rehabilitar脿 el primer pis comprat per tanteig i retracte per a lloguer social

Not铆cies relacionades