Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

Reus, la ciutat que paga més impostos d’Espanya

Avatar photo

Segons l'estudi, Reus és el municipi d'Espanya, amb més de 50.000 habitants, amb pitjor competitivitat fiscal durant l'any 2022

Segons l’estudi ‘La competitivitat fiscal de les entitats local i de les comunitats autònomes’, que va presentar aquest dijous l’Institut d’Estudis Econòmics (IEE), el think tank de la CEOE, Reus és el municipi d’Espanya, amb més de 50.000 habitants, amb pitjor competitivitat fiscal durant l’any 2022.

En relació amb això, Girona i Sanlúcar de Barrameda s’uneixen a Reus en el rànquing de ciutats on es paguen més impostos per a municipis de més de 50.000 habitants. Així mateix, Tarragona ocupa la cinquena posició com un dels pitjors municipis de l’estat espanyol pel que fa a pressió fiscal.

D’altra banda, en les ciutats que paguen menys impostos s’inclou Boadilla del Monte (Madrid), un dels municipis amb major renda per càpita d’Espanya, Majadahonda, també en la Comunitat de Madrid, Arrecife (Illes Canàries) i Las Rozas (Madrid).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Canal Segarra-Garrigues només oferirà aigua “estrictament necessària” fins dimarts

Notícia següent

Un incendi crema restes vegetals i palets a la deixalleria de Sant Pere Pescador

Notícies relacionades