Reus construirà un nou carril de bicicletes durant 3 mesos per 210.000 €

18 de gener de 2023 a les 13:05h

L'Ajuntament de Reus ha adjudicat a l'empresa M I J Gruas el contracte per a la construcció d'un carril per a bicicletes a l'avinguda Sant Bernat Calbó, amb un pressupost d'adjudicació de 210.026,35 euros (IVA inclòs).

 

El projecte inclou la implementació de dos carrils segregats en calçada, un per cada sentit a cada costat, a l’avinguda Sant Bernat Calbó, des de la rotonda de la plaça Europa fins a la rotonda de la plaça del Santuari de Misericòrdia.

 

Aquesta actuació permetrà enllaçar aquest carril bicicleta amb els de l’avinguda de Cambrils, la plaça Europa i el tram de l’avinguda Sant Bernat Calbó ja projectat i deixarà la connexió feta amb la futura via ciclista de l’avinguda dels Països Catalans.

 

El termini d'execució de les obres és de 3 mesos.

Aquest projecte compta amb finançament Next Generation de la Unió Europea, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, d’acord amb la convocatòria del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit