Dimarts, 11 de febrer de 2025
És notícia

Els negocis de Mont-roig i Miami Platja mostren mancances importants en presència digital

Avatar photo
Més del 70% dels negocis compten amb una pàgina web, però no estan optimitzades; i el 60% fan servir regularment les xarxes socials
Presentacio diagnostic presència digital del sector turístic de mont-roig i miami platja

El Centre Polivalent de Miami Platja va acollir la presentació dels resultats  del diagnòstic de presència digital dels negocis turístics de Mont-roig i Miami Platja.

L’acte va comptar amb la participació de la regidora de Turisme, Yolanda  Pérez, i de Juan Carlos Navarro, responsable de l’empresa Lypsum, encarregada de realitzar l’auditoria digital. L’estudi ha analitzat la  presència digital de 147 negocis turístics del municipi, agrupats en sis  categories: hotels i hostals, restaurants, allotjament rural, càmpings,  guinguetes i immobiliàries.

La diagnosi s’ha dut a terme mitjançant una combinació d’eines i tècniques quantitatives i qualitatives, permetent  avaluar aspectes clau com les pàgines web, les xarxes socials, la  presència en plataformes especialitzades i la reputació digital.

 

70% dels negocis, amb web

Més del 70% dels negocis compten amb una pàgina web, però moltes  presenten mancances en disseny, funcionalitat i adaptabilitat a dispositius  mòbils. A més, es detecta una baixa optimització tècnica de SEO. També  es destaca la manca de contingut en diferents idiomes.

Només el 60% dels negocis mantenen una activitat regular en xarxes socials, amb predomini de plataformes com Instagram i Facebook.

Davant d’aquesta situació, s’han identificat diverses oportunitats de millora:

  • Optimització de la qualitat visual i tècnica de les pàgines web.
  • Ús més estratègic de les xarxes socials per potenciar la interacció i  la fidelització dels clients.
  • Gestió professional de la reputació digital.
  • Potenciació del SEO local.

 

Jornada formativa

Amb l’objectiu d’ajudar els establiments turístics a enfortir la seva presència digital, s’han programat sessions formatives que s’iniciaran el pròxim 10 de febrer i finalitzaran el 12 de març. Les formacions tindran lloc tots els dilluns de 9.30 a 13.30 h i els dimecres de 15.00 a 19.00 h.

Les empreses interessades poden inscriure’s al Pla de Formació des d’ara  mateix mitjançant el següent enllaç: https://www.formacionsturisme.com/.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Integrated Systems Europe (ISE) Barcelona 2025

Barcelona referma a l’ISE el seu compromís amb la creativitat i el talent local

Notícia següent
20250131_HC_Samper_visita_LaRocaVillage

Sàmper destaca La Roca Village com a model de referència en turisme prèmium internacional

Notícies relacionades