Dissabte, 8 de febrer de 2025
És notícia

Mor ofegada una dona a la platja de la Llosa de Cambrils

Avatar photo

El cos de la dona ha aparegut surant boca avall i els serveis de socorrisme i els sanitaris no han pogut fer res per reanimar-la

Una dona de 74 anys de nacionalitat alemanya ha mort ofegada aquest dissabte al migdia en una platja de Cambrils (Baix Camp), segons ha informat Protecció Civil. L’avís del succés s’ha rebut a les 11.41 hores a la platja de la Llosa, on onejava la bandera verda i hi havia mar plana.

 

Una ciutadana ha avisat al telèfon d’emergències 112 que una banyista estava surant boca avall. El servei de socorrisme de la platja ha fet les primeres actuacions de salvament i reanimació a la víctima i, posteriorment, dues unitats del SEM també han efectuat maniobres de reanimació a la sorra, que han estat infructuoses.

 

Fins al lloc, s’han desplaçat una dotació dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de les diligències.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

BComú votarà a Collboni i deixa l’alcaldia de Barcelona en mans del PP

Notícia següent

Josep Maria Martínez (PSC), nou alcalde de Roses

Notícies relacionades