La Ciutat del Baix Camp

La Diputació de Tarragona signa juntament amb 32 ens i associacions el nou Conveni Córner

Llauradó: “la promoció d’aquesta oferta turística es basa sobretot en les aliances i aquesta estratègia compartida en aquest programa de fires i accions de màrqueting, comunicació i paraigües”

Signat el nou conveni Córner que agrupa a 32 ens locals, privats i associacions en treballar conjuntament en l’objectiu de promocionar la marca Costa Daurada en la participació en fires internacionals, estatals i nacionals. Aquest 2024 celebra la seva 19a edició i  prioritza les plataformes i tecnologia digital per rendibilitzar l’impacte dels mercats emissors com són Catalunya, Espanya i França.

Enguany s’han adherit l’Ajuntament de Valls, la Mancomunitat pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT Terres de Mestral) i s’ha tornat a incorporar l’Ajuntament de Salou. La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha recalcat que “el turisme és un sector clau de la nostra economia i, per tant, des de la diputació i del Patronat i, hi apostem i en posem moltes a l’abast moltes eines com és aquest Conveni Córner”.

Sota el Paraigua de la Diputació de Tarragona i el Patronat de Turisme ajuden al fet que es fomenti la cooperació en el desenvolupament econòmic i social del territori. Des del 2004 s’ha aconseguit aglutinar tots les ens en un objectiu comú, sent la Costa Daurada una gran Pionera.

A més, de l’adaptació de cada entitat i associació i l’aposta emergent de les campanyes de màrqueting i les noves tecnologies. El president del Patronat de Turisme, Carlos Brull ha remarcat que “val la pena en continuar treballant amb aquesta línia i aquesta eina de comunicació i màrqueting de la nostra destinació”.

Pel que fa a la presència en fires s’ha tingut en compte aquelles que adreçades a professionals que són estratègiques de la promoció de la destinació de la Costa Daurada. Es tindrà presència en 5 certàmens: B- Travel, Fitur i Novatour en àmbit nacional i el, World Travel Market i la ITB de Berlín en l’àmbit internacional.

Més de 400.000 € és la inversió total en fires, promocions, màrqueting i comunicació que presenta el Conveni Córner 2024. Per la seva part, el Patronat de Turisme de la Diputació assumeix el 70% del cost d’inversió i destinarà 142.000 € en fires i promocions i també, 140.000 € en l’àmbit de la comunicació i màrqueting. Els 124.000 € restants que és el 30% restant els aportaran la resta d’ens locals i privats a més d’associacions empresarials.

Tanmateix, aquest pròxim dijous 15 de febrer se signarà juntament amb les entitats i associacions privades i públiques el Conveni Córner a les Terres de l’Ebre.

Un cop finalitzat l’acte de presentació del conveni d’enguany s’ha realitzat la fotografia en família al pati de la Diputació de Tarragona.

 

Rafel Claramunt

Graduat en Periodisme i Màster universitari en Comunicació Estratègica per la Universitat Rovira i Virgili (URV).

Veure comentaris

Missatges recents

Portes obertes del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla

La cuina del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla, que s’ubica a les dependències de l’Esplai de la Gent Gran al carrer…

2 hores fa

Obertes inscripcions al Stage d’Estiu 2025 del Golf Costa Daurada

Golf Costa Daurada ja ha obert les inscripcions a l'Stage d'Estiu 2025, una proposta esportiva i de lleure que s'ha…

3 hores fa

Importants retencions a l’AP-7 a Martorell en sentit Tarragona per un accident amb una furgoneta

Un accident a l’AP-7 a l’altura de Martorell en sentit Tarragona està provocant aquest vespre retencions importants a la via.…

3 hores fa

Valls, seu de la 5a edició de la Ruta Sense Límits Road 2025

Valls serà de nou la seu central de la Ruta Sense Límits Road 2025, un esdeveniment moto turístic i no competitiu…

3 hores fa

Obre un nou supermercat a Tarragona, el quart de la marca a la ciutat

La ciutat de Tarragona comptarà ben aviat amb un nou establiment dels supermercats Condis, el quart a la ciutat. El…

3 hores fa

Es presenta la Festa Major de Santa Anna 2025 del Vendrell: Un crit d’autenticitat, emoció i identitat col·lectiva

Fa escassos moments, acaba de finalitzar la presentació oficial de la Festa Major de Sant Anna 2025 del Vendrell, un…

3 hores fa

Esta web utiliza cookies.