Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

La Diputació de Tarragona signa juntament amb 32 ens i associacions el nou Conveni Córner

Avatar photo
Llauradó: “la promoció d’aquesta oferta turística es basa sobretot en les aliances i aquesta estratègia compartida en aquest programa de fires i accions de màrqueting, comunicació i paraigües”

Signat el nou conveni Córner que agrupa a 32 ens locals, privats i associacions en treballar conjuntament en l’objectiu de promocionar la marca Costa Daurada en la participació en fires internacionals, estatals i nacionals. Aquest 2024 celebra la seva 19a edició i  prioritza les plataformes i tecnologia digital per rendibilitzar l’impacte dels mercats emissors com són Catalunya, Espanya i França.

Enguany s’han adherit l’Ajuntament de Valls, la Mancomunitat pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT Terres de Mestral) i s’ha tornat a incorporar l’Ajuntament de Salou. La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha recalcat que “el turisme és un sector clau de la nostra economia i, per tant, des de la diputació i del Patronat i, hi apostem i en posem moltes a l’abast moltes eines com és aquest Conveni Córner”.

Sota el Paraigua de la Diputació de Tarragona i el Patronat de Turisme ajuden al fet que es fomenti la cooperació en el desenvolupament econòmic i social del territori. Des del 2004 s’ha aconseguit aglutinar tots les ens en un objectiu comú, sent la Costa Daurada una gran Pionera.

A més, de l’adaptació de cada entitat i associació i l’aposta emergent de les campanyes de màrqueting i les noves tecnologies. El president del Patronat de Turisme, Carlos Brull ha remarcat que “val la pena en continuar treballant amb aquesta línia i aquesta eina de comunicació i màrqueting de la nostra destinació”.

Pel que fa a la presència en fires s’ha tingut en compte aquelles que adreçades a professionals que són estratègiques de la promoció de la destinació de la Costa Daurada. Es tindrà presència en 5 certàmens: B- Travel, Fitur i Novatour en àmbit nacional i el, World Travel Market i la ITB de Berlín en l’àmbit internacional.

Més de 400.000 € és la inversió total en fires, promocions, màrqueting i comunicació que presenta el Conveni Córner 2024. Per la seva part, el Patronat de Turisme de la Diputació assumeix el 70% del cost d’inversió i destinarà 142.000 € en fires i promocions i també, 140.000 € en l’àmbit de la comunicació i màrqueting. Els 124.000 € restants que és el 30% restant els aportaran la resta d’ens locals i privats a més d’associacions empresarials.

Tanmateix, aquest pròxim dijous 15 de febrer se signarà juntament amb les entitats i associacions privades i públiques el Conveni Córner a les Terres de l’Ebre.

Un cop finalitzat l’acte de presentació del conveni d’enguany s’ha realitzat la fotografia en família al pati de la Diputació de Tarragona.

 

Total
0
Shares
1 comment
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Dos menors ferits greus en caure dins d’un pou

Notícia següent

Els Mossos denuncien un home per tenir dos gossos en condicions insalubres

Notícies relacionades