Dilluns, 7 de juliol de 2025
És notícia

Fomenten la construcció d’una central solar amb més de 2.000 panells fotovoltaics a Reus

Avatar photo
La instal·lació, batejada com a Tres Pugis I, tindrà cinc inversors i línies soterrades d’interconnexió de 25 kV
Central fotovoltaica amb panells solars

La societat Tres Puigs Sol, SL, domiciliada a Castellvell de Camp, ha iniciat la tramitació d’una central solar fotovoltaica amb 2.083 panells i una potència instal·lada d’1,238 MW al terme municipal de Reus.

La instal·lació, batejada com a Tres Pugis I, tindrà cinc inversors i línies soterrades d’interconnexió de 25 kV. També tindrà un tram de 56 metres de línia d’evacuació aèria d’alta tensió fins a la subestació de Reus.

Amb un pressupost de 753.637,65 euros, el Departament de Territori ha sotmès a informació pública la sol·licitud d’autorització administrativa prèvia, autorització administrativa de construcció, autorització del projecte d’actuació específica d’interès públic en sòl no urbanitzable i avaluació d’impacte ambiental.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Activitat a vilafranca del Penedès

Vilafranca comença l’estiu amb 2 concerts gratuïts i moltes activitats

Notícia següent
Obres a la nova avinguda de l'Esport de Manresa 6

Manresa guanya una nova entrada a la ciutat

Notícies relacionades