S'esfondra la coberta d'una casa a Cambrils i evacuen als veïns adjacents

Fins al lloc dels fets s'han desplaçat quatre dotacions de Bombers, el GREC i els tècnics municipals

01 d'abril de 2025 a les 21:54h

Els Bombers de la Generalitat han atès aquesta tarda a prop de les 19:11 hores l'esfondrament de la coberta d'una casa a Cambrils. En arribar les autoritats d'emergències al lloc dels fets, s'ha adonat que l'immoble estava desocupat i han iniciat els treballs per estabilitzar la zona.

A causa d'aquest esfondrament, els Bombers han decidit evacuar als veïns del bloc adjacent per evitar mals majors. A més, els efectius del Grup d'estructures Col·lapsades (GREC) han aconseguit retirar els objectes en perill que amenaçaven de caure al carrer.

Per sort, no hi havia persones dins de la casa i no s'han hagut de lamentar persones ferides. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat quatre dotacions de Bombers, el GREC i els tècnics municipals, els que conjuntament han aconseguit estabilitzar l'immoble per evitar nous esfondraments.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit