Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

ERC reforça la representació cambrilenca

Avatar photo
Amb aquests nomenaments, Cambrils ja té representació a l’executiva comarcal, regional i nacional

L’executiva comarcal d’Esquerra al Baix Camp ha anunciat la formació del seu nou equip després de celebrar el seu congrés aquest passat dilluns. Encapçalada per Salvador Mestre Gispert, aquesta nova executiva suma membres veterans amb noves incorporacions. El seu objectiu és assegurar un bon funcionament i coordinació als 28 municipis de la comarca. “Es vol mantenir l’impuls i les bones pràctiques que el partit ha desenvolupat a les diferents institucions on té representació”, afirmava Mestre. 

Aquest congrés comarcal també va servir per a escollir Camí Mendoza Mercè, de Cambrils, i Josep Valero Oliach, de Vinyols i els Arcs com a consellers nacionals en representació del Baix Camp. El també cambrilenc, i extresorer de l’executiva, Eduard Pellicer Sabaté, va ser nomenat secretari de transició energètica de l’executiva comarcal. 

Amb aquestes dues designacions, Cambrils reforça la seva representació en els diferents òrgans executius i participatius del partit, després que el passat mes de desembre Hélène Arcelin Zabal entrés a formar part de l’executiva regional.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Blanes continua amb el programa ‘La Salut Importa’

Notícia següent

Visita a l’exposició “Cru Cruel” a Vilafranca

Notícies relacionades