Dimecres, 18 de juny de 2025
És notícia

Els ‘Concerts al Terrat’ tornen amb dues actuacions a la Diputació de Reus

Avatar photo
Les invitacions per assistir als concerts es podran adquirir a la consergeria de l’Escola i Conservatori de Música el mateix dia de l’acte
quartet-nerina-reus

Nova edició del cicle ‘Concerts al Terrat’ organitzat per l’Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Reus. Un any més, el terrat de l’edifici de la Diputació al carrer del Vent es converteix en l’escenari especial i únic per a dos concerts de música de cambra. Una proposta cultural amb un paisatge urbà singular, on destaca la Prioral de Sant Pere.

El dimecres 11 i el divendres 13 de juny a dos quarts de nou del vespre el terrat de l’escola i conservatori de la Diputació a Reus, acollirà dues actuacions amb les teulades reusenques de decorat.

El primer dels concerts anirà a càrrec del jove Quartet Nerina, guanyador del segon premi del XIX Concurs Higini Anglès, i integrat per Iker Ortega Salazar (violí), Eva Martínez Pardos, (viola), Gabriel Serrano Useche (violoncel) i Susana Gargallo Navarro (piano), que oferiran un repertori variat de música de cambra amb peces de Schumann, Turina i Salazar.

El divendres 13, serà el torn del Duo Elysium, guanyadors del XVIII Concurs de Música de Cambra Higini Anglès. El duet format per Eduard Moya Crespín (violí) i Oriana Larisa Kemelmajer Alias (piano), tocaran peces de Schubert, Clarke i Guinovart.

Els concerts són gratuïts amb invitació, que es pot recollir a la consergeria de l’Escola i Conservatori de Música, al carrer de Sant Jaume, el mateix dia del concert entre les 17 i les 19 hores. Donat que l’aforament és limitat a 65 persones només es podran recollir dues invitacions per persona.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor la influencer Kristina Belaya en relliscar a la dutxa de casa seva

Notícia següent

Salou inicia la temporada de platges amb més policies i més socorristes

Notícies relacionades