Dissabte, 24 de maig de 2025
És notícia

La víctima mortal d’una explosió aquest matí a Cambrils era una dona de 92 anys que vivia sola

Avatar photo
Tot apunta que la dona hauria mort per asfíxia abans que es produís l’explosió
casa dona explosió cambrils

El matí d’aquest diumenge ha quedat marcat per la tristesa al barri del Grup Sant Pau de Cambrils, on una dona gran de 92 anys ha perdut la vida a causa d’una deflagració de gas a casa seva. La víctima, que com s’ha pogut conèixer a posterior, vivia sola en un habitatge del carrer, ha estat trobada inconscient pels Bombers, que han confirmat la seva mort malgrat els esforços del SEM per reanimar-la.

L’avís s’ha rebut a les 09.57 hores, i cinc dotacions dels Bombers s’han desplaçat ràpidament al lloc dels fets. En arribar, no hi havia flames ni fum, però sí una elevada concentració de monòxid de carboni a l’interior. Tot apunta que la dona hauria mort per asfíxia abans que es produís l’explosió, possiblement provocada per una bombona de butà.

Segons fonts policials, es descarta qualsevol indici criminal i es considera un accident domèstic. L’impacte ha estat fort, tot i que no ha provocat danys estructurals a l’habitatge, només ha afectat les instal·lacions bàsiques. De manera preventiva, una desena de veïns dels edificis adjacents han estat desallotjats mentre s’avaluava la seguretat de la zona.

La dona, que segons veïns feia molts anys que residia al barri, era molt coneguda i estimada. L’Ajuntament de Cambrils ha expressat el seu condol.

Els Mossos d’Esquadra continuen amb la investigació per aclarir del tot les circumstàncies de la deflagració.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un ferit crític, un de greu i dos menys greus en un xoc frontal a la C-12

Notícia següent

Podem aposta per Irene Montero per liderar una candidatura a les generals

Notícies relacionades