Dissabte, 10 de maig de 2025
És notícia

Cambrils realitza diverses millores a l’Ateneu Juvenil

Avatar photo

També s’ha instal·lat una tennis-taula a la nova zona enjardinada, que està tenint molt d’èxit entre el jovent

El Departament de Joventut de l’Ajuntament de Cambrils està realitzant diverses millores a la sala de concerts del soterrani de l’Ateneu Juvenil. Les inversions que s’estan portant a terme són la substitució de la il·luminació per llums Led de més baix consum, el repintat de la sala, la compra d’una tarima més baixa i l’adequació del cortinatge.

A més, també s’han adquirit 120 cadires fixes per evitar el desplaçament continu de mobiliari quan hi ha actes amb el públic assegut. D’altra banda, recentment s’ha instal·lat una tennis-taula a l’exterior de l’Ateneu, a la zona enjardinada del nou passeig de vianants de l’Avinguda Mestral que s’ha inaugurat aquest estiu.

La regidora de Joventut, Natàlia Pleguezuelos, ha afirmat que les millores són molt necessàries perquè la sala soterrània de l’Ateneu cada vegada acull més activitats i està més sol·licitada per diferents centres, entitats o grups cambrilencs.

Les millores s’emmarquen en les propostes d’inversions incloses al Pla Municipal de Joventut vigent i també donen resposta a la detecció de necessitats de persones joves que fan ús dels espais de l’equipament habitualment, així com a les demandes del grup de discussió realitzat per la sala subterrània per tal d’elaborar el nou Pla Municipal de Joventut de Cambrils 2026.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Xarxa Santa Tecla organitza un esmorzar amb els periodistes de Tarragona

Notícia següent

Denunciada per simular diversos robatoris per cobrar de l’assegurança

Notícies relacionades