La 2a edició del Mercadet Solidari de roba i articles relacionats amb la maternitat-paternitat i la criança va tenir una gran acollida per part de la ciutadania de Cambrils, que el passat dijous 15 de maig es va acostar a la plaça Carles Roig per gaudir d’una jornada marcada per la solidaritat, la col·laboració i l’esperit de barri.
Més de 100 famílies van participar activament en aquesta iniciativa comunitària, registrant-se per obtenir el seu tiquet i intercanviar-lo per productes de segona mà. Al llarg del matí, les persones interessades van poder trobar tota mena d’articles en bon estat com roba, joguines, llibres, cotxets o bicicletes, fruit d’una recollida solidària que es va portar a terme des del local d’Entitats de l’Eixample Platja durant el mes d’abril.
L’objectiu de la iniciativa, oberta a tothom, era promoure la reutilització, la solidaritat i el consum responsable, i al mateix temps seguir teixint vincles, fomentant la cohesió social i enfortint la comunitat.
El mercadet està organitzat des d’una vessant clarament comunitària per les famílies de l’Espai Socioeducatiu Saltirons, el Servei d’Atenció Diürna (SADI), el Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural (PICI), el Pla d’Acció Comunitària Inclusiva (PLACI) i l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de Escola Joan Ardèvol.