Dimecres, 17 de juliol de 2024
És notícia

Ara Reus vol que l’Aeroport de Reus ofereixi vols els 365 dies de l’any

Avatar photo

Rubio proposa la licitació d'un contracte de promoció turística de prop de 6 milions d’euros destinat a empreses del sector que doti de més connexions aèries internacionals

Ara Reus manté una ferma aposta per la millora del turisme i la promoció de ciutat. I una de les infraestructures referents en aquest sentit és l’Aeroport. Tal com argumenta el candidat a l’alcaldia del partit municipalista, Daniel Rubio Angosto, “hem de lluitar per aconseguir més operadors i que l’Aeroport ofereixi vols internacionals els 365 dies de l’any”. 

Per fer-ho, proposa la licitació d’un contracte de promoció turística de prop de 6 milions d’euros destinat a empreses del sector que doti de més connexions aèries internacionals. Les destinacions seleccionades serien triades, junt amb altres administracions que conformen la Taula de l’Aeroport, tenint en compte una anàlisi de dades de passatgers, directes i indirectes, així com les tendències del mercat. D’aquesta forma, Rubio considera que “seria una forma que l’aeroport recuperés el protagonisme que es mereix”.

Amb relació a l’augment de passatgers i, en conseqüència, de turistes que pernoctarien a Reus, Daniel Rubio té clar cal posar una atenció especial “per atraure inversions a la ciutat per a la construcció de nous hotels i reduir d’aquesta forma el dèficit de places de llits que hi ha a la nostra ciutat”. “Hem d’aconseguir que el turisme faci vida a la ciutat, un fet que comportaria una major font d’ingressos i noves possibilitats per al sector comercial”.

Més iniciatives comercials

Per la seva banda, la número 4 de la candidatura d’Ara Reus, Gemma Vidal, ha expressat que “cal situar de nou Reus en el mapa de les destinacions turístiques de qualitat”. “El seu patrimoni modernista, el comerç, la cultura i la seva situació al cor de la Costa Daurada fan l’equació perfecta perque sigui una ciutat amb un creixement exponencial en el sector turístic”, ha comentat.  

Per Vidal, un comerç de qualitat i turisme “han d’anar de bracet”. És per això que des d’Ara Reus es crearà la campanya Mediterranean Shopping Day, en el que l’Ajuntament de Reus promourà línies d’autobús entre els mesos de juny a setembre per portar a la ciutat de Reus els turistes de Salou, La Pineda i Cambrils. 

Així mateix, considera que “hem de generar estratègies amb nous recursos turístics que es combinin amb els existents, per tal de millorar la ciutat com a producte i allargar l’estada dels visitants. Cal continuar promocionant de forma continuada Reus, referenciant-la en una àmplia diversitat de països, amb especial atenció al Japó i la Xina, per atraure turisme de qualitat, interessat en l’oferta cultural i comercial de la nostra ciutat”.

Un altre dels punts que referma Ara Reus en l’àmbit de promoció de ciutat és l’impuls de les accions necessàries per establir un pla estratègic que faci créixer el turisme congressual. “La realitat és que més esdeveniments i congressos farien que la ciutat es refermés com un punt de referència i permetés, a més, la desestacionalització turística durant els 365 dies de l’any”, ha assegurat la candidata. “Tenim l’emplaçament adequat per realitzar aquests congressos, a firaReus, situat en un espai de fàcil accés i amb diverses infraestructures de mobilitat ben properes, però cal una revisió de les condicions contractuals i una rebaixa dels imports de lloguer, per generar una major atracció. A més, des del nostre partit apostem per l’externalització eventual, de tal manera que el sector privat pugui incidir plenament en l’organització d’esdeveniments i congressos a la nostra ciutat”, ha afirmat Gemma Vidal.

Valoració de la campanya electoral

Per finalitzar, Daniel Rubio Angosto ha fet una valoració de la campanya electoral i ha refermat que “el nostre partit ha liderat molts dels punts presentats durant aquests 15 dies”. “Hem tractat molts temes que són prioritaris i una realitat del nostre municipi per aconseguir una ciutat endreçada i prioritzar els serveis a les persones”.

El candidat d’Ara Reus ha mostrat “una plena confiança que la gent apostarà per una alternativa que dona garanties. Som un projecte jove, però que demostra solvència i estabilitat”. El partit municipalista va culminar aquest passat dijous, 25 de maig, la iniciativa 1000 Km per tu fent els darrers metres per arribar a l’acte central de campanya. Durant tots aquests dies recorrent els barris de Reus Rubio assegura “que percebem que la gent ens farà costat”. Per concloure, el candidat ha demanat “que la ciutadania voti en clau local”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

seventeen + eighteen =

Notícia anterior

Cau un grup criminal a Solsona que empadronava falsament estrangers

Notícia següent

ERC Torredembarra: “És hora d’anar més enllà i planificar el futur del municipi”

Notícies relacionades