Dimarts, 11 de febrer de 2025
És notícia

L’Ajuntament de Cambrils finalitza els treballs de poda de l’arbrat viari

Avatar photo

En aquesta campanya s’ha realitzat una poda intensiva i sanejament de quatre pins de grans dimensions a l’avinguda Joan XXIII

El Departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Cambrils ha finalitzat aquest mes de març els treballs de la campanya de poda de l’arbrat viari 2022-2023 iniciats el passat mes d’octubre

Els treballs han anat a càrrec de la brigada i les tres empreses adjudicatàries del servei de manteniment de les zones verdes, els parcs públics i l’arbrat viari (Urbaser, Qverd i Agrotarraco). A més de la poda, s’han talat arbres morts, secs o que presentaven alguna problemàtica i s’han atès les peticions ciutadanes en aquest sentit. Així mateix, està prevista la reposició i plantació d’una quarantena d’arbres en diferents zones del municipi. 

Dins dels treballs d’aquesta campanya, destaca la realització d’una poda intensiva i sanejament de quatre pins de grans dimensions a l’avinguda Joan XXIII amb un pressupost de 5.263 euros.  

Aquests treballs se sumen a les tasques de manteniment dels parterres de les voreres de la mateixa avinguda i l’adjudicació del contracte per la reparació de la calçada en diferents punts de l’Avinguda Joan XXIII, aprovada aquest mes d’abril. L’obra consistirà en diverses actuacions de reparació de la calçada malmesa, l’estabilització de la base i, en cas necessari, el sanejament de les arrels d’arbres existents. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Valls obre el període d’inscripcions per a les activitats d’estiu

Notícia següent

Operatiu policial a Constantí: 4 detinguts i 7.217 plantes de marihuana

Notícies relacionades