Mor un dels membres de la colla dels Xiquets de Reus

14 de maig de 2022 a les 17:28h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Els Xiquets de Reus han anunciat, aquest divendres al matí, la suspensió de tota la seva activitat a causa de la sobtada mort d'un dels membres de la colla, Reymin Jiménez.

L'home, que va morir dijous a la nit, va ser membre dels Xiquets de Reus durant pràcticament tota la seva vida i, fins i tot, va arribar a exercir com a cap de canalla. Però, sobretot, va destacar per la seva implicació i la dedicació que va tenir amb la colla.
«Franco, casteller, amic i company de la colla durant tota la seva vida», aquestes han estat les paraules que els Xiquets de Reus ha dedicat a Reymin Jiménez a través del seu perfil de Twitter. La colla ho ha fet públic aquest divendres i ha rebut constants mostres de condol i de suport.
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit