Aquestes beques són una línia d’ajuts econòmics pels ensenyaments de nivells post-obligatoris (Batxillerat, Graus de Formació Professional…) adreçats als estudiants alcoverencs i basats en tres paràmetres: l’historial acadèmic de l’alumne/a, la situació econòmica del nucli familiar i el desplaçament a altres localitats per a cursar els seus estudis en centres d’ensenyament públics, que no s’imparteixen a Alcover. L’import total dels ajuts és de 2.500€ pel nou curs, és a dir, són 10 beques de 250€ cadascuna.
Per a poder sol·licitar aquests ajuts, els alumnes han de complir una sèrie de requisits, entre ells, portar empadronats a la vila com a mínim 2 anys; haver nascut a partir de l’1 de gener de 2002, haver cursat estudis, com a mínim, de 4t d’ESO a l’Institut Fonts del Glorieta d’Alcover (excepte en el cas d’alumnes alcoverencs que per les seves necessitats educatives hagin de cursar l’educació obligatòria a altres localitats) i que s’hagin aprovat totes les assignatures de l’últim curs realitzat.
Per al curs escolar 2021-2022, el termini de presentació de les sol·licituds serà del 5 al 23 de juliol de 2021, ambdós inclosos a l’Ajuntament d’Alcover i/o l’Institut.
Per a més informació sobre la documentació obligatòria a presentar i els requisits econòmics i els criteris de valoració que s’han de complir podeu consultar les bases o consultar a l’institut.