Denuncien el possible robatori en diversos camions en un aparcament vigilat de Valls

02 de novembre de 2022 a les 10:30h

Diversos camions han aparegut aquest diumenge amb les lones tallades després que hagin intentat robar-los la càrrega a Valls.

Els fets han passat en un aparcament per a camions vigilat de la capital de l'Alt Camp i, segons ha pogut saber l'Agència Catalana de Notícies (ACN), hi ha una desena de vehicles afectats.

Els desperfectes ja han estat denunciats als Mossos d'Esquadra, però fins al moment es desconeix si ha fructificat el robatori i quin abast té.

Els camions estaven estacionats en una zona vigilada del polígon industrial de Valls i ha estat el vigilant del recinte qui ha alertat els afectats.

Fonts afectades han explicat que les places són de pagament i que el vigilant combina la supervisió de l'espai amb la gestió d'una gasolinera.

Sobre l'autor
ACN
ACN
Veure biografia
El més llegit