“A Valls s’hi compra de cine”: la nova campanya comercial de la ciutat

Es tracta d’una campanya comercial promoguda per l’Ajuntament de Valls amb el suport de Comerç de Valls i Cinemes JCA

Carrer de Sant Francesc de Valls. Imatge pròpia.

L’ Ajuntament de Valls, a través de la Regidoria de Comerç i Turisme organitza, amb el suport de Comerç de Valls, la campanya de dinamització comercial “A Valls s’hi compra de cine!” amb l’objectiu de premiar a la població que compra als comerços de la ciutat i dinamitzar els cinemes, l’oci i el comerç local, sectors que estan patint les conseqüències de la crisi provocada per la pandèmia.

La campanya, que tindrà lloc del 21 de juny al 4 d’agost, consta de dues fases. En la primera fase, els establiments adherits repartiran unes butlletes que la clientela podrà segellar quan facin una despesa de 10 € o més en el comerç. Cal que les compres es facin en dos establiments diferents. Podran adherir-se tots els establiments comercials de Valls en excepció dels grans establiments comercials (aquells amb una superfície de venda igual o superior als 1.300 m2) i els supermercats. Amb la butlleta segellada en dos establiments diferents, els participants podran recollir a l’Oficina de Turisme una bossa tipus tote bag il·lustrada per l’artista vallenca Berta Artigal i confeccionada per Carla Dalmau de l’empresa de la ciutat Tacatà.

Amb la bossa ja es pot participar a la segona fase de la campanya que es tracta d’una acció
promocional a la xarxa social Instagram i es premiarà la clientela dels comerços de Valls amb entrades als cinemes de Valls i un pack de beguda i crispetes. Per això, qui hi participi haurà de reproduir qualsevol de les fotografies icòniques de la història del cinema proposades per l’organització i penjar-les als seus perfils d’Instagram amb el hashtag oficial de la campanya (#compradecineaValls). A la foto, hi haurà de sortir la bossa de la campanya que prèviament hauran adquirit fent dues compres de 10 euros en dos comerços locals.

A més, les quatre fotos amb més vots rebran un xec valorat en 300 € per gastar en un viatge per Catalunya o Illes Balears en agències de viatges de Valls. El període de votació de les fotos serà del 6 al 20 d’agost i el 23 d’agost es publicaran els guanyadors al compte de @VisitaValls.

Per donar el tret de sortida de la campanya, el Grup del Teatre Principal ha reproduït cada foto icònica per inspirar a les persones que hi vulguin participar, que podran fer fins a tres recreacions de les escenes. El fotògraf de la promoció és el vallenc Sergi Albertí (@sergialberti) i tot el material gràfic promocional l’ha elaborat l’empresa PXL Estudi (@pxlestudi), també amb seu a Valls.