Valls promociona els seus atractius turístics a la Fira d’Andorra la Vella

Avatar photo

La ciutat de Valls participa un any més a la Fira d’Andorra la Vella que, en la seva 44a edició, espera rebre més de 70.000 visitants durant tot el cap de setmana. L’Oficina Municipal d’Informació i Turisme de Valls ha obert el seu estand que, des d’avui i fins diumenge, promociona els atractius de la ciutat, entre ells les rutes turístiques guiades sobre el patrimoni i tradicions de la ciutat, la temporada de calçotades i també, d’una manera destacada, el nou Museu Casteller de Catalunya.

Es preveu que des de l’estand de Valls es lliurin més de 2.000 tríptics i material informatiu i promocional de la ciutat. El regidor de Turisme de l’Ajuntament de Valls, Joan Ibarra, ha participat en els actes d’obertura de la Fira i ha donat la benvinguda a l’estand de la capital de l’Alt Camp al consols Major i Menor del Comú d’Andorra la Vella, David Astriè i Miquel Canturri respectivament, i al Síndic d’Andorra, Carles Ensenyat, entre altres autoritats.

Fa molts anys que Valls està representada en aquest esdeveniment firal, fruit dels més de cinquanta anys d’agermanament entre les dues ciutats. La Fira d’Andorra la Vella que fins diumenge se celebra al Parc Central és un certamen multisectorial d’ampli ressò, amb més de 180 expositors repartits en els més de 10.000 m2 del recinte firal.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de Barcelona insta a congelar les tarifes del transport públic al 2024

Notícia següent

Collboni afirma que el Gimnàs Social Sant Pau rebrà la subvenció que li correspon

Notícies relacionades