Dissabte, 8 de febrer de 2025
És notícia

Reallotjat part del veïnat de l’edifici de Valls on es va esfondrar un pis

Avatar photo
Els inquilins dels habitatges afectats continuaran en un hotel
Valls

Els tècnics de l’Ajuntament de Valls han permès reallotjar part del veïnat de l’edifici del carrer de la Muralla del Castell número 24, on es va esfondrar un pis dijous al vespre, afectant dos habitatges de la finca.

Concretament, sis veïns han pogut tornar a casa aquest divendres al migdia després que l’arquitecte municipal hagi emès un informe favorable perquè no s’han detectat danys estructurals. Segons ha pogut saber l’ACN, vuit inquilins dels dos habitatges afectats continuaran en un hotel.

Els fets van succeir arran d’unes filtracions en un bany, a la dutxa d’un pis de la primera planta que va causar l’esfondrament d’un fals sostre de la planta baixa, d’una habitació i de part del passadís del mateix habitatge.

25 veïns van ser desallotjats i han passat la nit en un hotel. Van actuar tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i el Grup d’Estructures Col·lapsades (GREC).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Canet Rock

El Canet Rock 2025 exhaureix totes les entrades abans de presentar el cartell complet

Notícia següent

El PP reclama al ministre de Cultura on s’ubicarà la nova Biblioteca Provincial

Notícies relacionades