Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Vallclara acull l’exposició sobre “Les campanes de la Conca de Barberà”

Avatar photo
L’exposició ha visitat durant 3 anys gairebé tots els pobles de la comarca

Vallclara ha acollit la penúltima exposició “Tocant el cel amb una corda. Les campanes de la Conca de Barberà”, que durant 3 anys ha visitat quasi tots els pobles de la Conca de Barberà. El dia 1 d’agost es va fer la inauguració amb la benvinguda del president del Consell Comarcal, el Sr. Joan Canela i l’alcalde de Vallclara, el Sr. Raimon Martí.

Una trentena de persones van assistir a la inauguració que va anar a càrrec del seu comissari, Jesús Martínez. L’exposició es podrà veure fins a l’11 d’agost a la Capella de Sant Antoni de Pàdua, l’ermita.

Es tracta d’una exposició dedicada al món de les campanes, que mostra els campanars, campaners i tocs de campana de la Conca de Barberà. Està formada per una dotzena de plafons, un vídeo sobre els campaners i una petita campana fabricada expressament per a l’exposició, que permetrà a les persones visitants efectuar i reproduir els tocs manuals.

Aquesta exposició és una iniciativa impulsada pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà i el Museu Comarcal de la Conca de Barberà i que rep el suport de l’Ajuntament de Vallclara i la col·laboració de l’Oficina Jove de la Conca de Barberà.

Es podrà veure per última vegada a la tardor d’enguany a la seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, acompanyada d’alguns actes de clausura.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Guàrdia Urbana de Vic incorpora drons per a tasques de vigilància

Notícia següent

Carlos i Mari, el matrimoni mort en precipitar-se del 6è pis d’un hotel

Notícies relacionades