Divendres, 7 de febrer de 2025
És notícia

La Primitiva deixa un premi de més de 200.000 € a Valls

Avatar photo
El pot per al pròxim sorteig ascendeix a 39 milions d’euros

El sorteig de la Primitiva, de Loterías y Apuestas del Estado, celebrat el passat dissabte, 18 de gener, ha deixat un premi de gairebé 220.000 euros a Valls.

Concretament, la combinació guanyadora del sorteig va ser la formada pels números 12, 13, 21, 28, 41 i 42, amb el número complementari 29 i el reintegrament 0. No va haver-hi cap encertant de la categoria especial (sis encerts i el reintegrament) ni de primera categoria (sis encerts), però sí que hi va haver una persona que va encertar la segona categoria, amb cinc encerts i el número complementari.

La persona que va validar la butlleta ho va fer al despatx receptor número 7, ubicada al número 8 de l’avinguda del Fornàs de Valls i s’ha endut un premi de 218.072,27 euros.

Com que no va haver-hi cap encertant de primera categoria, el premi augmentarà el pot del pròxim sorteig, que ascendeix als 39 milions d’euros per a l’encertant de la categoria especial.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Festa Major d’Hivern de Salou: Actes i horaris

Notícia següent
Accident Vendrell

Un motorista ferit en un accident de trànsit al Vendrell

Notícies relacionades