Dissabte, 24 de maig de 2025
És notícia

Montblanc acull la 21a edició de la trobada de centres de parla catalana Recercat

Avatar photo
L’esdeveniment tindrà lloc entre els dies 8 i 11 de maig a la plaça Sant Francesc

Montblanc acollirà del 8 a l’11 de maig la 21a edició de les jornades Recercat, una trobada dels centres i instituts d’estudis locals i comarcals dels territoris de parla catalana. 

En aquesta ocasió, l’Ajuntament de Montblanc, el Centre d’Estudis de la Conca de Barberà, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i l’Oficina Jove de la Conca són col·laboradors d’aquesta edició com a mostra del seu suport a la cultura i la llengua catalana. 

Des del 2004, el Recercat és el punt de trobada dels centres d’estudis i ateneus dels territoris de parla catalana i a més, enguany, inauguren l’espai jove, vinculada a premis i beques atorgades per les entitats, i incorporen noves activitats de connexió i reflexió. 

Durant quatre dies hi haurà xerrades, exposicions, mostra d’audiovisuals (Mosaic Recercat), presentació d’iniciatives i mostra de projectes, els premis Recercat, estands, visites i espectacles i publicacions. 

La Fira Recercat es durà a terme a la plaça de Sant Francesc on es trobaran les novetats editorials de la recerca local i comarcal dels territoris de parla catalana a la Fira Recerca i que comptarà amb una carpa de 300 m² amb diferents estands, una secció de pòsters, la llibreria de la fira i l’Espai Connexions. 

També hi haurà exposicions a l’antiga església de Sant Francesc i al Claustre i al Museu Comarcal de la Conca de Barberà

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
aylin gabriela

Troben en avançat estat de descomposició l’actriu i ballarina Aylin Gabriela

Notícia següent

El supermercat Esclat de Sitges esgota les existències de garrafes d’aigua, llegums i piles després de l’apagada

Notícies relacionades