Dimecres, 5 de febrer de 2025
És notícia

Juanma Cabello entra a l’equip de govern del Consell Comarcal de la Conca de Barberà

Avatar photo

Juanma Cabello, conseller del PSC, tindrà la cartera de Mobilitat

Dijous 27 de juliol es va aprovar el cartipàs del Consell Comarcal de la Conca de Barberà pel mandat 2023-2027.

L’equip de govern que, fins ara estava format per Junts i la FIC, incorpora un nou membre, concretament el del PSC. I és que durant el discurs d’investidura del nou president Joan Canela, aquest ja va manifestar el seu agraïment a la gent de Junts, a la FIC i al PSC el seu suport. És per això que, ahir durant el ple extraordinari d’aprovació del nou cartipàs, el Juanma Cabello del PSC va ser nomenat com a conseller de l’equip de govern i tindrà la cartera de mobilitat.

Joan Canela, president del Consell Comarcal, ha volgut agrair al Juanma Cabello aquesta bona entesa i suport per tal que el Consell Comarcal de la Conca de Barberà estigui format per un ampli consens de diferents forces polítiques que cerquen el millor per la comarca.

Juanma Cabello, conseller del PSC, ha manifestat que està molt content d’haver pogut arribar a un acord per així continuar treballant en pro de la comarca. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

FESTA tanca una exitosa edició superant el 90% d’ocupació total

Notícia següent

L’alcalde Larrosa proposa professionals de prestigi per participar en la governança de la ciutat

Notícies relacionades