L'influencer i agitador ultradretà Vito Quiles, en el seu accidentat periple per diverses universitats intentant propagar el seu ideari, va arribar ahir a València, on pretenia fer una conferència a la Facultat de Filosofia, Traducció i Comunicació.
Com que no hi va poder entrar, ja que el Rectorat no ho va autoritzar, Quiles, a llom d'un guardaespatlles i agitant una bandera espanyola, va fer un discurs improvisat davant dels seus partidaris i entre xiulets de la majoria d'estudiants.
El suposat periodista, va començar agitant els conflictes entre territoris i les suposades desigualtats en favor de Catalunya. Tot seguit va abrandar els seus partidaris amb la frase 'No us rendiu... jo sé que no és fàcil, facultats com aquesta són nius de rates marxistes... és molt difícil ser patriota i defensar Espanya en aquests llocs'.
'Per això -ha seguit Quiles abrandant els seus fans- sou els tios amb més collons d'Espanya, perquè sou aquí'.
El públic, entusiasmat ha començat a cridar 'Rojo muerto, abono pa mi huerto' mentre el seu líder anava assentint amb el cap.
En el seu discurs ha criticat el progressisme i la diversitat de gènere i ha assegurat que ell i els que pensen com ell 'estan en el cantó correcte de la història' i que sota la bandera republicana (que portaven alguns manifestants contraris) 'assassinaven a monges, cremaven esglésies, cremaven sacerdots i violaven a nens'.
El vídeo acaba amb càntics de 'Yo soy español, español, español'. I això davant d'una vintena de furgons policials que han impedit incidents majors.
