VÍDEO | Un turbulent viatge sacseja els usuaris de l'AVE

L'origen de la incidència seria una avaria al vagó, que durant més de tres hores va tremolar i agitar-se constantment

21 de juny de 2024 a les 10:43h

Viatgers de Renfe, concretament del servei d'AVE, es van veure sorpresos per una gran inestabilitat durant un dels seus recorreguts de Madrid-Gijón. Un nou model de vagó que l'empresa de transport està provant seria l'origen de la incidència.

Un usuari de X ha volgut compartir la seva experiència durant aquest viatge, que va tenir lloc el passat 14 de juny, i s'ha tornat viral a les xarxes. En les imatges podem observar que els viatgers pateixen sacsejades i moviments constants, com si es tractés de les turbulències d'un avió.

Segons es detalla a la publicació, es tractaria d'un fet molt poc freqüent, i que va fer preocupar als viatgers per la perillositat d'un possible descarrilament.

La resposta de Renfe

Renfe s'ha manifestat recentment respecte de la situació, afirmant que s'havia produït una incidència tècnica del vagó i que va ser immobilitzat poc després. Es tracta d'un nou model que s'està provant i que no està rebent gaire bona acollida, pekl que Renfe hauria traslladat l'anomalia al fabricant.

Sobre l'autor
Melissa Grua
Melissa Grua
Veure biografia
El més llegit