Un home és investigat per la Guàrdia Civil després de fer marxa enrere en la incorporació a una autopista i envestir un altre vehicle per una discussió de trànsit.
En les imatges facilitades per la Direcció General de Trànsit (DGT) s’observa, des de diferents angles, com el conductor comença a fer marxa enrere fins a arribar a treure un altre vehicle de la carretera i xocar-hi. En aquest segon vehicle hi viatjava una família d’origen estranger que ho va gravar tot i ha denunciat els fets, després d’una situació de por i pànic.
Els fets van passar en la sortida cap a l’autopista de Llevant de Mallorca. En les imatges s’observa com el vehicle infractor envesteix l’altre en diverses ocasions i aconsegueix treure’l al voral de la via. Després intenta barrar-li el pas i la família estrangera decideix sortir de la via.
Durant la sortida, però, l’home comença a fer marxa enrere i la família es veu obligada a reduir la marxa, sortir al voral i esperar el cop de nou. Dins del vehicle hi viatjaven com a mínim el conductor i una dona com a copilot, que comença a cridar i a plorar en veure que l’altre vehicle intenta colpejar-los.
Els afectats per aquesta actitud van presentar-se en una comissaria de la Guàrdia Civil amb les imatges i van denunciar el conductor, que va ser denunciat per un delicte de conducció temerària i un altre de danys. Pel que sembla, una discussió de trànsit va provocar aquesta reacció del conductor, que ara podria enfrontar-se a penes de presó.