VÍDEO | Un home a l'UVI en estat crític després de rebre una salvatge pallissa sense motiu aparent, enmig del carrer a València

L'agressor, un algerià de 26 anys, ha ingressat en presó provisional acusat de temptativa d'homicidi

27 de juliol de 2026 a les 10:48h

Un home de 47 anys continua ingressat en estat crític a l'UCI de l'Hospital La Fe de València després de patir una brutal agressió divendres al vespre al barri de Sant Marcel·lí de València. El presumpte autor dels fets, un home de 26 anys d'origen algerià, va ser detingut per la Policia Local de València i aquest diumenge el jutjat n'ha decretat l'ingrés a la presó provisional per un presumpte delicte de temptativa d'homicidi.

Els fets van tenir lloc pocs minuts abans de les nou del vespre a la cruïlla dels carrers Enginyer José Sirera i Pius IX. Segons la investigació, la víctima acabava de sortir de visitar la seva mare quan el sospitós s'hi va acostar i, sense que hi hagués cap discussió prèvia ni que es coneguessin, el va començar a agredir.

VIOLÈNCIA DESFERMADA

Diversos testimonis asseguren que l'agressor va colpejar repetidament l'home amb els punys i, un cop la víctima era a terra i indefensa, li va continuar propinant diverses puntades, algunes dirigides directament al cap.

Algunes persones van intentar aturar la pallissa, però també haurien rebut amenaces per part del sospitós. Segons recullen diversos testimonis, els va advertir: "Marxeu d'aquí o acabareu com ell". L'agressió va quedar enregistrada en vídeo per alguns veïns.

A conseqüència dels cops, la víctima va patir una greu hemorràgia cerebral i múltiples lesions. Inicialment va ser traslladada a l'Hospital Doctor Peset i, posteriorment, derivada a l'Hospital La Fe, on continua ingressada en coma i amb pronòstic molt greu. Segons les mateixes fonts, l'home duia un braç enguixat i estava pendent d'un trasplantament de ronyó i pàncrees.

INVESTIGACIÓ OBERTA

La Policia Nacional s'ha fet càrrec de la investigació per aclarir les circumstàncies de l'agressió. Les primeres indagacions indiquen que no existia cap relació entre agressor i víctima i que l'atac s'hauria produït de manera totalment sobtada, sense cap motiu aparent.

 

 

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara
Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual Garsaball
Veure biografia
El més llegit