Aquest passat dilluns, la Policia Nacional i la Policia Local d'Elx ha aconseguit detenir un home que havia amenaçat amb un ganivet una menor. L'individu es trobaria sota tractament psiquiàtric i havia retingut a la jove al seu habitatge, on van acudir prop d'una desena d'agents per evitar un desenllaç fatal.
Tal com ha recollit La Gaceta, l'home també hauria amenaçat a la policia amb el ganivet, amb el qual es va autolesionar sota la mirada dels veïns. Per sort, van ser els mateixos veïns els que van avisar a la policia quan el van veure al carrer cridant "Al·là és gran" i armat al voltant de les 20:30 hores. Poc després es va tornar a refugiar a l'habitatge on es trobava la menor a la qual va coaccionar.
L'individu es va fer diversos talls al braç abans de ser detingut
Per sort, la jove va ser alliberada de la casa al carrer Joaquín García Mora sense majors imprevistos. En arribar els efectius de la Policia Nacional, els antidisturbis es van traslladar fins al balcó i van detenir a l'individu sense que pogués ferir a caps dels agents.
Finalment, la jove va tornar amb els seus pares i el detingut va ser traslladat a dependències hospitalàries on va rebre atenció sanitària. Durant la detenció es va provocar diversos talls al braç, el que ha motivat el seu ingrés en una unitat psiquiàtrica vigilat policialment.
Els sanitaris estan avaluant psicològicament a l'arrestat i s'han posat en marxa les diligències judicials. A més, la policia ha obert una investigació per esclarir els fets i determinar el grau de responsabilitat penal per la seva condició mental. Tot i això, el que queda clar és que la intervenció policial va evitar una tragèdia al barri de Carrús d'Elx, on una jove va ser retenida per un home armat dins d'un edifici.