Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Un home de 58 anys va ser ingressat en estat greu en un centre hospitalari després de precipitar-se des d'una altura aproximada de quatre metres al districte de Puente de Vallecas, a Madrid.
L'incident va passar mentre intentava escalar la façana d'un habitatge amb el propòsit de cometre un robatori, segons van confirmar fonts d'Emergències Madrid i de la policia.
L'accident va tenir lloc al voltant de les quatre de la matinada, a la intersecció dels carrers Sierra Bermejo i Rodríguez Espinosa. Testimonis presencials van indicar que l'individu estava escalant per la façana d'un immoble.
A conseqüència de la caiguda, l'home va patir un traumatisme cranioencefàlic de caràcter moderat i fractures als dos canells, per la qual cosa va ser traslladat a l'Hospital Gregorio Marañón en estat greu.
La Policia Municipal de Madrid va escoltar el trasllat de l'ambulància a l'hospital, mentre la Policia Nacional s'encarregarà d'investigar el fet.
. @SAMUR_PC atiende a un varón de 58 años que ha sufrido una caída de unos 4 metros en #PuentedeVallecas.Sufre traumatismo craneoencefálico y fractura de ambas muñecas. Es trasladado en estado grave al Gregorio Marañón. @policiademadrid escolta el convoy.@policia investiga pic.twitter.com/k36qgLciOa
— Emergencias Madrid (@EmergenciasMad) April 2, 2025