Un conductor de 47 anys ha resultat ferit greu després de perdre el control del turisme que conduïa, caure des d'una altura d'uns dos metres i impactar contra la paret d'un supermercat al barri madrileny de San Blas.
L'accident, el qual ha passat en 'estranyes circumstàncies'que ara investiga la Policia Local de Madrid, ha passat a les nou d'aquest matí en un aparcament privat del carrer Aranaz.
Sembla que l'home ha perdut el control del cotxe a l'entrada de l'aparcament, ha arrasat unes torretes i una tanca i ha caigut al buit anant a picar contra la paret del supermercat, deixant-hi un gran forat.
Els Bombers han hagut de rescatar el conductor, que ha estat traslladat a l'hospital Gregorio Marañón en estat greu pel Samur després de rebre atenció mèdica al lloc del succés. Després, han alliberat el vehicle amb un cabestrant.