La Policia ha detingut un home que va ser enxampat mentre conduïa sota els efectes de l’alcohol, amb un nadó de mesos en braços i fent ‘esses’ a l’autovia fins que va parar al mig de la carretera i va quedar-se adormit.
Segons han informat fonts de la investigació, els fets van passar durant la matinada del 9 de setembre als túnels de l’M-30 de Madrid, quan la Policia va rebre diverses trucades que alertaven d’un vehicle que circulava fent ‘esses’.
Quan els agents van localitzar el vehicle, s’havia aturat al mig d’un dels carrils de la carretera, deixant el motor en marxa i els llums encesos. L’home s’havia quedat adormit a l’interior del vehicle i amb el nadó en braços.
Els agents, després de despertar-lo, van fer-li una prova d’alcoholèmia que va donar un resultat positiu, de 0,82, triplicant la taxa permesa.
L’home, de 33 anys, venia d’un concert de Romeo Santos a l’estadi Santiago Bernabéu, on havia acudit amb la seva parella. Pel que sembla, la parella va discutir i l’home va marxar amb el nadó al cotxe.
La dona, que va presentar-se al lloc dels fets per recollir el nadó i el cotxe, també va donar positiu en alcohol amb una taxa de 0,65, motiu pel qual també va ser sancionada.
Va ser l’àvia materna del petit qui va haver de fer-se càrrec de la criatura mentre el pare era detingut i la mare sancionada. L’home està acusat d’un delicte de conducció temerària i un altre de conducció sota els efectes de l’alcohol. A més, s’ha obert un expedient de protecció per al menor per fer un seguiment de la situació familiar i determinar si el nadó es troba en un context segur per al seu desenvolupament.