Dues persones han propinat una brutal pallissa a un home que es disposava a omplir el dipòsit de gasolina en una estació de servei.
Tal com es pot veure en les imatges, dues persones ataquen per darrere a un home que es trobava pagant en les màquines autoservei d’una gasolinera de ‘baix cost’. Li ataquen amb diverses puntades per robar-li les seves pertinences. En les imatges es poden comptar més de 20 cops en menys de 20 segons.
A més, una tercera persona que no participa en la pallissa, és l’encarregada de robar-li el vehicle.
Diversos testimonis són els que van alertar als serveis d’emergència en veure que l’home cridava demanant ajuda. Fins al lloc dels fets s’hi va desplaçar la Guàrdia Civil i diverses ambulàncies que el van traslladar a l’hospital on a hores d’ara es troba en estat greu amb unes ferides molt extremes al cap.
A hores d’ara, la policia ja ha obert una investigació per poder detenir a les 3 persones involucrades en aquest incident alhora que revisa les càmeres de seguretat de la zona per a localitzar els dos vehicles, la furgoneta dels assaltants i el cotxe robat a la víctima.
Dan una paliza y roban a un hombre que estaba repostando en una gasolinera
📹 Yecla, Murcia pic.twitter.com/4UQY4UKEeu
— SocialDrive (@SocialDrive_es) February 10, 2024