VÍDEO | Un accident entre un turisme i una furgoneta a l'A-2 deixa dos ferits

Entre els ocupants d'un dels vehicles hi havia un nadó, que va sortir del vehicle amb l'ajuda d'una de les persones afectades

05 de juliol de 2024 a les 11:06h

Dues persones han resultat ferides a causa d'una violenta col·lisió entre dos vehicles a l'Autovia del Nord-est. Concretament, es tracta d'una furgoneta i un turisme que van patir una col·lisió per envestida al km 274 de la via, a l'altura de L'Almúnia, Saragossa.

Va ser cap a les 20:15 h del vespre de dijous quan els serveis d'Emergències van rebre l'avís del sinistre. Bombers de la Diputació de Saragossa, agents de la Guàrdia Civil i Protecció es van desplaçar per prestar assistència.

L'estat del turisme, que va quedar bolcat, va ocasionar que dos dels seus quatre ocupants quedessin atrapats. Els bombers van realitzar les tasques de rescat i els serveis mèdics van atendre aquestes dues persones. Afortunadament, un nadó que viatjava al vehicle i un altre adult van resultar il·lesos. Els ocupants de la furgoneta no van patir danys.

 
Sobre l'autor
Melissa Grua
Melissa Grua
Veure biografia
El més llegit