Una agressió en un partit de futbol acaba amb un menor de 17 anys inconscient

09 d'octubre de 2023 a les 20:11h

Un menor de 17 anys va haver de ser ingressat a l'hospital després de rebre, al final d'un partit dos cops de puny en la cara i una puntada al cap de, presumptament, un jugador de l'equip rival.Tal com han informat a EFE fonts de la recerca, els fets van succeir en un partit juvenil a Sevilla entre el Joventut Esportiva Bormujos i la Unió Esportiva Villaverde, que exercia de local.

 

Quan el menor anava a vestuaris va ser quan va sofrir l'agressió, que li va deixar a terra completament inconscient.En el mateix estadi el va atendre el 061, per a posteriorment ser traslladat a l'hospital sevillà. Allí va estar en observació fins a la matinada.

 

La família del menor ha interposat una denúncia davant la Guàrdia Civil de San Juan d'Aznalfarache.El seu equip, el Joventut Esportiva Bormujos, va compartir un comunicat a través de les seves xarxes socials.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit