Un calefactor de gas ha provocat la intoxicació de 5 persones

Els fets han passat durant la matinada d’aquest dilluns en una casa. El personal sanitari ha ajudat a les tres dones i dos homes afectats

29 de gener de 2024 a les 10:24h

El personal sanitari del Complejo Asistencial de Segovia ha atès 5 persones per una intoxicació causada per un calefactor de gas. Els fets han passat durant aquesta passada matinada en una casa de la ciutat de Segovia.

Dos barons de 23 i 55 anys i dues dones de 17, 21 i 52 han sigut les persones afectades al carrer de Perucho. El centre d'emergències 112 en l'arribada del domicili per una persona que es trobava malament, van avisar a ala Policia Local de Segovia que es podia tractar d'una intoxicació. Després que també saltés l'alarma del detector de monòxid de carboni va ser el punt clau de què no fos un simple mal de cap.

El personal sanitari va atendre les cinc persones i van ser traslladats en una ambulància directament al Complejo Asistencial de Segovia.
Sobre l'autor
Rafel Claramunt
Rafel Claramunt
Veure biografia
El més llegit