Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Troben morta a una dona que podria haver desaparegut fa una setmana

Avatar photo
La Guàrdia Civil encara no ha identificat el cadàver, però tot indica que és la dona desapareguda a Portugal el passat dia 30

La Guàrdia Civil de Huelva ha rebut un avís de què s’ha trobat el cos sense vida d’una dona en els encontorns del Parc Nacional de Doñana. Un operari de l’Espai Natural de Doñana va ser qui va avisar al servei d’Emergències i ràpidament el mitjà portuguès, Jornal do Algarve, va plantejar la hipòtesi que es tractava de la desapareguda al riu Guadiana.

El cos s’ha trobat als voltants d’Almonte, a poc més de 12 quilòmetres de Sanlúcar de Barrameda. La trucada d’alerta ha sigut a les 08:20 h i ràpidament els agents d’emergències s’han desplaçat a Doñana.

Les autoritats portugueses van trobar el seu cotxe a 10 metres de profunditat

L’autòpsia determinarà si es tracta de la dona de 44 anys que va desaparèixer el passat dia 30 als voltants del riu Guadiana. La policia i salvament marítim portuguès van trobar el cotxe de la presumpta víctima a deu metres de profunditat, però el cos no estava a l’interior.

Fins i tot, el mitjà lusità ha avançat que la família de la desapareguda s’ha desplaçat a Doñana per reconèixer el cos, el que indicaria que les sospites van en aquesta direcció. A més, les característiques físiques i la roba amb la qual s’hauria trobat el cadàver podrien coincidir, però fins que no arribin els resultats de l’autòpsia no es podrà garantir la identificació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
mossos

Sorpresa dels Mossos en atendre un ciclista accidentat a la C-12 a Roquetes

Notícia següent
regata-pati-vela

300 patins de vela reivindicaran la cultura marítima catalana amb una regata

Notícies relacionades