Dilluns, 7 d'abril de 2025
És notícia

Troben un conegut metge i candidat del PP assassinat i lligat de mans

Avatar photo
Un veí en va denunciar la desaparició alertat per marques de sang a la porta de casa seva

La Guàrdia Civil està investigant el misteriós assassinat del doctor Rafael Piorno Fermoselle, un reputat metge i habitual candidat a les llistes del Partit Popular a la localitat turística de Roquetas de Mar, (Almeria).

El cadàver del metge va ser localitzat amb evidents signes de violència al seu domicili del carrer Enrique Granados, a la zona d‘Aguadulce.

El 112 d’Andalusia ha explicat que, poc després de dos quarts d’onze d’ahir diumenge, una persona va alertar-los perquè feia dos dies que no veia el facultatiu, veí seu, i que hi havia sang a la porta del metge.

Fins al lloc van acudir efectius de la Guàrdia Civil, Policia Local, 061 i Bombers. L’institut armat va confirmar llavors el 112 que havien trobat mort el resident de l’habitatge, un home de 76 anys, i que s’havia activat el protocol judicial per mort.

Des de la Comandància d’Almeria han confirmat la mort i que entre les causes de la mort es contemplen les violentes, tot i que han indicat que de moment no es pot donar més detalls per no comprometre la investigació.

Tot i això, fonts policials apunten que el metge hauria estat trobat lligat de mans i amb ferides d’arma blanca.

Rafael Piorno Fermoselle va treballar per a Districte Sanitari Ponent de metge de família i pediatre d’atenció primària. Malgrat que estava jubilat, continuava passant consulta privada al domicili on ha estat assassinat i que estava a la venda.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Suspenen els tres agents detinguts per ajudar Carles Puigdemont en la seva fugida

Notícia següent

La periodista Griselda Pastor serà la pregonera de Santa Tecla 2024

Notícies relacionades